Februarutfordringen

tirsdag 17. januar 2017

KORT MED CHALKBOARD


God tirsdag alle sammen :)
I dag titter jeg innom for å dele et kort med dere.
Jeg har sett så mange fine kort i det siste med innslag av chalkboard, og det er jo så lekkert ♥
Jeg t
enkte derfor at jeg ville prøve meg på et slikt kort selv, og her ser dere resultatet: 

Kortet måler 5 1/2" x 5 1/2", og basen er kledd med nydelige papirer fra seriene "Muligheter" og "Hell og lykke". Noe av det jeg liker så godt med Papirdesign sine mønsterark er at de er tidløse, og seriene matcher på tvers av hverandre.  

Kortet har jeg pyntet med mange herlige blomster, ramme som jeg har stanset ut og stempel. 

Produkter:
Ark: PD16154 Muligheter - en gledens dag, PD15039 Hell og Lykke - Bunad,
PD15022 Hell og Lykke - Bryllupsfest grå
Dies: PD16202 Ramme2 
Blomster: Asalea - Hvit, Kirsebærblomst - Blå, Pion - Hvit, Roser 1,2 cm - Blå, Hortensia - Blå 
Stempel: PD16177 Glad du er min venn

Annet: Halvperler - Hvit, Kakeserviett 14 cm - Hvit

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

Klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar