Februarutfordringen

torsdag 9. februar 2017

RAMMEKORT TIL MORSDAGEN

På søndag er det morsdag og idag vil jeg gjerne vise deg hvordan du kan lage et rammekort til mor til morsdagen... Dette er laget som et bilde med støtte bak, slik at det kan stå til pynt. 
Jeg har brukt et av de nydelige vintage bildene til Papirdesign og laget det i "old fashion style".
Mønsterarket som jeg har brukt på ramma er et treverk-ark i serien Mann er mann, og er bittelitt blåere enn på bildene her..


Blir veldig fin effekt med dette treverk-mønsteret - ser "nesten" ut som om ramma er av tre,,


Arket i bunnen ser ut som linstoff - skikkelig kult!


Nydelig stempel - 


og lekre PD-blomster i lillatoner.
Hvis du har lyst til å lage ditt eget rammekort, har DT-Cathrine en flott mal HER.
Jeg har bare forandret litt på størrelsen, slik at mitt ble avlangt i stedet for helt firkantet.

Produkter:
Mønsterark - PD Mann er mann,  PD 12699 Strie og PD 15023 Bryllupsfest
Stempel - PD 14962 Mamma
Dies - PD 16202 Ramme 2
Klippeark
Blomster - Pioner lys lilla og vintage lilla, små søte blomster lys lilla, små lilla roser og gammelrosa roser 1,8 cm

Ønsker deg en fin torsdag :)

smil og klem, Synnøve



2 kommentarer: