Februarutfordringen

tirsdag 14. mars 2017

BORDKORT OG LYS TIL KONFIRMASJON

God tirsdag :)
Titter innom i dag for å vise bordkort og lys som jeg har laget til konfirmasjon til en tøff gutt.
Digger skjortearket i den nye serien Dagen er din ♥ Det er så rått!
Hvilket er ditt favoritt ark i den nye serien? 

Lyset har jeg pyntet enkelt med ramme som jeg har stanset ut med dies, Klistremerker og stempel som er klippet ut. 
Bordkortet har jeg laget ved å stanse ut en ramme med dies fra Papirdesign som jeg limte fast til et sugerør. Som pynt har jeg brukt stjerner, dotter,  stanset ut "konfirmant" med dies og stemplet opp piler som jeg har klippet ut. Sløyfen er stanset ut i mønsterark fra Papirdesign og pyntet med knapp og dotter. 

Produkter:
Ark: PD17292 Dagen er din - Fremtidsplaner, PD17295 Dagen er din - Kontraster
Dies: PD15056 Konfirmant, PD16171 Ramme
Stempel: PD13776 Chevron
Annet: PD16163 Utstansede figurer - Stjerne, Dotter - Blå,
PD14929 Klistremerker - Sort. 


1 kommentar: