Februarutfordringen

torsdag 2. mars 2017

Bryllupskort

Hei igjen dere!
I dag har jeg et bryllupskort å vise frem,
med nydelige mønsterark fra en av de to nye kolleksjonene, Dagen er din.
(Den andre heter Velkommen lille venn)

Jeg har valgt å kombinere begge sider av samme ark, for jeg syns de fungerer så fint sammen,
og valgte å markere skillet med blonder og perlebånd.
Kantene på mønsterarket er lett rufset.
Som hovedmotiv har jeg montert et diecut oppå et annet diecut.
De er i tillegg bygd opp med 3D- puter.
Ellers har jeg pyntet med sisal/ kokoshår, roser, sommerfugler og halvperler




 Inni har jeg lagd lommer, hvor jeg har plassert to nye diecuts, som jeg har stemplet på.
De kan man plassere etter eget ønske, og samtidig gjøre plass til for eksempel en pengegave.
 Nærbilder:

Produkter:
Mønsterark: Dagen er din PD 17297 Blomsterbukett
Annet: 3D- puter

Takk for at du titter!
Håper du ble inspirert ♥

Klem fra

Helt til slutt vil jeg informere om at vinneren av Giveaway'en i bloggen min,
er trukket! Ta en titt her, om du er nysgjerrig ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar