Februarutfordringen

onsdag 1. mars 2017

Dagen i dag


Hei hei!

I dag er det min tur til å vise dere et konfirmasjonskort for Papirdesign.

Som hovedmotiv har jeg valgt et koselig tekststempel og rammet dette inn med en av de nye diesene fra Papirdesign. Denne diesen synes jeg passer så fint til alle mulige kort, konfirmasjon, bursdag, dåp og bryllup. Hva som helst!


Jeg har også valgt å stanse ut denne jenta i samme mønsterpapir som rammen. Jeg synes den passet så fint til temaet :)


Som pynt har jeg, som vanlig, brukt blomster i ulike farger og fasonger. Jeg er glad i å bruke farger som gir litt kontrast, og at ikke alt går bare ton-i-ton. Derfor synes jeg disse pionene i mørk gammelrosa passet perfekt til dette prosjektet!


Til slutt har jeg valgt å feste på en swirl av perler. Disse er veldig dekorative og veldig enkle å bruke. Papirdesign har flere farger og fasonger å velge mellom, så her er det det bare å leke seg! :)


Produkter:
Ark: PD 17297 Blomterbukett
Dies: PD 16202 Dies Ramme og PD 16170 Dies Dame
Stempel: PD 13768 Dagen i dag
Blomster: Store roser lilla 3,5 cm, kirsebærblomst lys lilla, pion gammelrosa og søte blomster hvit
Annet: Perler hvit, swirl hvit og 3D-puter



4 kommentarer: