Februarutfordringen

fredag 17. mars 2017

Konfirmasjonskort til gutt og bordkort med nye dies.

Hei!

I dag tenkte jeg å vise dere et enkelt konfirmasjonskort til gutt. Jeg har pyntet en lite lomme foran som det er plass til en tag i, et gavekort eller penger. Jeg valgte å holde en enkel stil slik at mønsterarkene med tekst på skulle komme godt fram. Det blir heller ikke så rotete om man velger å tone ned pynting på veldig detaljerte ark synes jeg.


Jeg skal også vise dere to enkle bordkort laget med de nye diesene til Papirdesign. Jeg har valgt å lage to enkle eksempel fordi man skal gjerne lage maaaaaaange bordkort, og da er det greit å ikke lage seg så alt for mye arbeid.




Tusen takk for at dere tok turen innom bloggen vår i dag!

Ha ei super helg alle sammen :-)

Kreativ klem fra Cathrine.

Produktliste:

Ark:

LagreLagreLagreLagre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar