Februarutfordringen

tirsdag 7. mars 2017

Korteske

Hei!

Det er litt med skrekkblandet fryd at jeg nå skriver mitt første Papirdesigninnlegg, men jeg har kost meg med papirer, perler og annen pynt, så dette skal gå bra.

Jeg fortsetter med bryllupstemaet vi har i utfordringen denne måneden og har laget en eske med plass til kortet mitt. Med blomster både inni, foran og på baksiden av kortet ble det ganske tykt og får ikke akkurat plass i en vanlig konvolutt. Da er eskemekking en grei løsning å ty til.

Jeg har laget esken i ark som matcher arkene jeg brukte på kortet. Selve esken er 1" høy, det er lokket også. Med kortet nedi og lokket på blir den omtrent 1,5" høy.

Jeg gjorde bunnen av esken veldig enkel ved å bare legge inn et mønsterark og så lime på en kakeserviett. Da matcher det kortet enda bedre.

Jeg har brukt 3D-puter på nesten alt av papir brukt på hele esken for å skape litt dimensjon og dybde i prosjektet.


Håper du får en fin dag. Klem fra Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar