Februarutfordringen

torsdag 23. mars 2017

Stol på deg selv

Jeg har i dag et lite enkelt bordkort å vise, og et lag på lag-kort til guttekonfirmanten.

Jeg har tatt utgangspunkt i den flotte stolen på bordkortet. Stemplet heter "Stol på meg". Jeg tok bort MEG-et og erstattet det med "stoleierens navn. På en indirekte måten vet konfirmanten også at han nå kan stole på alle sine gjester.  (en fiffi sak der da altså!)








Kortet til konfirmanten ble ett av mine lag-på-lag-kort.
Her er det bare å pøse på med paneler montert med 3D-tape. Da får man litt dybde i lagene. Jeg har svertet kantene med distress ink, for å få den litt røffe looken.
Jeg MÅTTE ha litt blomster på kortet.





Produkter BORDKORT
Ark:  
Stempel: 
Annet: 



Produkter KORT
Ark:  
Stempel: 
Annet: 





Papirdesign sitt kreative team




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar