Februarutfordringen

torsdag 4. mai 2017

Bullet journal uke 19

Hva er en Bullet journal spør du kanskje? Dette er en bok hvor du planlegger livet ditt i. Det blir slutt på gule Post-It-lapper overalt. Dette er en bok hvor du lager alle listene dine i, planlegger ukas middag, huskelister for konfirmasjonen, drømmer, bøker du vil lese/har lest, ryddelister osv osv.

Jeg planlegger for det meste mine og min families uker i min journal. Skriver ned alle avtaler, ting jeg skal huske, tidspunkt og bursdager. Her er min nye side for neste uke - klar for å bli fylt med aktiviteter. Jeg har lekt meg med mange av stemplene til Papirdesign. De er skikkelig fine å bruke til dette formålet.


Ønsker du å finne ut mere om hva Bullet journal er? Ta et googelsøk, eller søk på dette på Pinterest. Der er et mye kjekk inspirasjon å finne om dette også.


Jeg har fargelagt med Distress markers på blomstene og fuglene.


Produkt:
Stempler: Kalender PD13793
                 Fuglekvitter PD13804               
                 Øyeblikk PD13802
                 Tall PD13805




4 kommentarer:

  1. Genialt, dette skal jeg jaggu lage jeg også. Takk for tipset😊

    SvarSlett
  2. Hvor har du fått tak i punkt journalen? Altså selve boken..

    SvarSlett
    Svar
    1. Den kjøpte jeg på en bokhandel i Mosjøen da jeg var der en gang på scrappetreff 😉👍🏻

      Slett