Februarutfordringen

fredag 16. juni 2017

Ønskebrønn

Hei alle sammen..

I dag har jeg lyst å vise dere en ønskebrønn (eller skal jeg si sommerbrønn) jeg har laget..


Jeg skal innrømme at det ble noe knoting og feiling før jeg endelig fant de målene jeg ønsket på denne, men gøy det var det..


Og med så masse blomster passer denne også fint inn i månedens utfordring som er noe så herlig som BLOMSTER


Ordet "sommer" som er en trefigur fra platen med samme navn har fått embossingpulver på seg.. noen steder er det varmet mye, andre steder bare litt...dette gir det mer tekstur.


De herlige bladene fra den nye bladdiesen er stanset ut i forskjellige grønntoner og fått litt stickles på seg..


I tillegg har jeg brukt dotter (som er jeg blitt så avhengig av) og halvperler.. litt her og litt der plassert.. På bildet over ser du også åpningen der du kan putte inn penger.. så kan du bruke den som en sparebøsse til, vel ja, sommerferien kanskje...


I selve skuffen ligger et lite kort pyntet helt enkelt med papirbiter og en charm... så enkelt..


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Dagen er din - Anemoner - PD 17286
Forventning - Trevegg - PD14889
Dies:
Blad - PD17264
Blomster:
Pion grå
Liten hortensia - lilla
Roser 1 cm
Kirsebærblomst
Annet:
Trefigurer - sommer - PD14956
Dotter - rosa
Dotter - blå
Dotter - Orange
Halvperler - hvit

Da håper jeg at du fant litt inspirasjon..

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar