Februarutfordringen

søndag 6. august 2017

SOMMERUTFORDRING - MER INSPIRASJON

Her kommer litt herlig inspirasjon til vår sommerutfordring - favoritter
Utfordringen varer ut august, og 
Vi gleder oss til å se hva dere lager :) 


Hilde:

Jeg har mange favoritter for tiden, men de viktigste for meg akkurat nå er : 
-Fargen GUL
-Klistremerke tekster
-Blomster
Så her kommer et prosjekt med mine favoritter:





Produkter:
Mønsterpapir:
Klistremerker:
Blomster:
Store hvite prestekrager
Stempler:

Ann Kristin:
Jeg valgte å scrappe min favoritt tid på året, nemlig julen!

Produkter:
Ark:
Gledelig Jul - Hjertekurver PD16197
Gledelig Jul - Store og Små PD16198
Klippeark Tradisjon PD10604
Dies:
Julehilsen PD15053
Trær
Stjernedies PD 17238
Annet:
Buttons jul rød
Julestjerner beige bær

Kristine:

Jeg er veldig glad i å bruke dies og blomster på kortene mine, og her har jeg kombinert begge deler. 




Produkter: 
Ark:
Velkommen lille venn - bamse brakar PD17281
Dies:
Dame PD16170

Hipp Hurra dies PD17236
Konfirmant 3 PD17262
Blomster:
Asalea - Hvit 
Kirsebærblomst - lilla

Rufseknopp - Hvit 


Renate:

Jeg har scrappet en layout med bilder av den lille familien min, gutta er selvfølgelig favorittene mine 💕 og bildene er tatt på en favorittdag, nemlig julaften. Jeg liker også veldig godt metalliske farger og stjerner ★☆★



Produkter:

Ark:
Gledelig jul - Stjerneskudd PD 16227
Muligheter - Girl Power PD 17287
Dies:
Bordkort, stjerne PD 17258
Blomster:
Kirsebærblomst, gammelrosa PD 188


Cathrine:
Jeg har laget et kort i favorittfargen min ❤︎ I tillegg er jeg utrolig glad i å bruke blomster og klippeark på kortene mine ;-)


Produkter:
Ark:
Stempel:
Blomster:
Roser 1,0 cm PD 33.
Annet:
Klippeark - Vakre damer PD14901.
Kakeserviett.

En liten påminnelse om premien denne gangen; en helt ny lekker die, og for å være med i trekningen om å vinne denne må bidraget ditt inneholde minst 50% Papirdesignprodukter.



Følg linken øverst i innlegget for å legge til ditt bidrag! Vi gleder oss til å se hva dere lager og ønsker alle en kreativ måned ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar